Jak kupować?
6. Płatności możesz dokonać także gotówką - u kuriera (płatność za pobraniem) lub u naszym biurze handlowym w Wieliczce - w przypodku odbioru osobistego.
7. W zakładce „Zamówienia” widnieje złożone przez Ciebie zamówienie oraz jego status.
Jaki jest czas dostawy?
Jak odebrać osobiście?
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie, dzwoniąc pod nr 506 012 665, podając informacje jaki towar Państwa interesuje oraz dane konieczne do realizacji zamówienia tj. :
• dane osobowe
• adres dostawy
• nr telefonu
• adres e-mail
• informacje dotyczące płatności (przelew / pobranie)
• dane do faktury – jeśli potrzebna
Jako potwierdzenie zamówienia dostaną Państwo od nas podsumowanie zamówienia telefonicznego wysłane na podany adres e-mail.
Czy zamówienie można złożyć mailowo?
Tak, wystarczy wysłać maila na adres: kontakt@reisenthel-sklep.pl w treści wiadomości podać nazwę produktu wraz z kodem oraz ilość zamawianych sztuk.
Dodatkowo będą potrzebne informacje takie jak:
• dane osobowe
• adres dostawy
• nr telefonu dla kuriera
• adres e-mail
• informacje dotyczące płatności (przelew / pobranie)
• dane do faktury – jeśli potrzebna
Czy można kupić produkt niedostępny?
Produktów niedostępnych w danej chwili nie można kupić, ale można je zamówić. W tym celu kliknij przycisk „zamów” znajdujący się przy produkcie, którego aktualnie nie posiadamy. Zostaniesz przeniesiony do formularza kontaktowego, poprzez który możesz zamówić produkt – napisz jaki produkt Cię interesuje oraz ilość sztuk. Odpowiemy najszybciej jak się da.
Czy można zmienić zamówienie lub adres dostawy po wysłaniu zamówienia?
Najlepiej przemyśleć swoje zakupy, ale jeśli potrzebujesz zmienić swoje zamówienie lub adres dostawy możesz to zrobić dopóki nie wyślemy Twojej paczki. Zamówienia złożone do 14-tej wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia roboczego, więc skontaktuj się z nami jak najszybciej: kontakt@reisenthel-sklep.pl lub telefonicznie: 506 012 665
Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki podany jest na karcie produktu.
• 15 zł - przy przedpłacie na konto
• 20 zł - płatność za pobraniem
• 0 zł – gdy robisz zakupy za min. 200 zł
• 0 zł - odbiór osobisty
Kiedy otrzymam zamówione produkty?
Zależy nam żebyś nie czekał na swoje zakupy dłużej niż to konieczne. W zdecydowanej większości przypadków dostaniesz paczkę po 1 dniu. Wszystko zależy od:
• Zapłaty – najdłużej czekamy na zaksięgowanie zwykłego przelewu bankowego, jeśli wybierzesz opcję płatności za pobraniem lub płatność PayU wysyłamy paczkę niemal natychmiast.
• Firmy kurierskiej – powinna dostarczyć paczkę następnego dnia po jej nadaniu.
Czy mogę zwrócić produkt?
Tak, w ciągu 14 dni od zakupu możesz zwrócić produkt bez podawania przyczyny, jednak produkt powinien być nieużywany. Wypełnij formularz zwrotu i skontaktuj się z nami.
Zapomniałem hasła do konta klienta – co zrobić?
Jeśli zapomniałeś hasła, podczas logowania użyj przycisku „przypomnij”, następnie wpisz login użyty podczas rejestracji a my wyślemy na Twój adres mailowy nowe hasło.
Jeśli nie pamiętasz również loginu skontaktuj się z nami telefonicznie.
Jak zmienić hasło do konta?
Zmienisz je po zalogowaniu, w zakładce „Konto”, wypełniając pole „Nowe hasło” – musisz wpisać je dwukrotnie.
Jak skorzystać z programu lojalnościowego?
Sumując swoje zamówienia możesz zyskać stały rabat na zakupy w naszym sklepie. Wystarczy założyć konto klienta oraz zapisać się do programu lojalnościowego.
• Zaloguj się lub zarejestruj jeśli nie posiadasz jeszcze Konta Klienta w naszym sklepie.
• Zapisz się do programu lojalnościowego ( możesz to zrobić w Panelu Klienta lub przy składaniu zamówienia).
• Wysokość obecnego rabatu oraz informację ile brakuje do następnego progu rabatowego możesz sprawdzić w Panelu Klienta w zakładce Moje konto/rabaty
• W momencie zwrotu lub rezygnacji z zamówienia decydującego o wejściu na kolejny próg rabatowy, rabat zostaje cofnięty do poprzedniej wysokości.
• Rabaty naliczają się za zakupione produkty, koszty wysyłki nie wliczają się do rabatu, ani nie są rabatowane.